Detta visste du inte om mig



Jag fick min systemkamera för prick ett år och 6 dagar sedan. Alltså på min födelsedag 2010. :)
Vårterminen 2011 fick jag "mvg" i svenska, engelska, gympa & bild. Rätt bra med tanke på att jag hade hög frånvaro och mådde väldigt dåligt.
Jag satsar väldigt mycket på skolan. Är aktiv på varje lektion och gör mina läxor direkt när jag får dem. Jag sitter även och råpluggar varje dag i flera veckors tid innan jag har ett viktigt prov.
Jag gillar inte smör. Har aldrig gjort det, det smakar bara blääk. Så på mackorna är det ost, och ibland kaviar som gäller. :)
Jag prenumererar på tre tidningar, Frida, Min Häst och KP. Fast jag ska sluta på alla utom Frida och börja på Solo & kanske en fototidning istället.
Jag läser väldigt många bloggar. Säkert uppåt 30-40 stycken varje dag. Men jag är jättedålig på att ta emot inspiration så allt jag skriver om har jag kommit på själv, i princip.
Jag är över medellängden för min ålder, men alla tror att jag är jättekort. Men jag är ju inte så stor.. Eller jag är ju väldigt liten i kroppen så då ser det nog ut som att jag är kortare än vad jag är. :)



Kommentarer
Postat av: Emma... :D

Hej :) Skulle du kunna jälpa mig att designa min blogg? :D



<3

2011-09-20 @ 18:24:39
URL: http://emmapemmakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0