Friday is a bad day, it's not a long time ago to next monday again.

Ni får lite blonda bilder, överföringssladden leker dum.. Leker och leker egentligen, men aja.. Får be pappa om hjälp sen (a) Skoldagen var faktiskt inte så jättedryg, fast jag var typ ledsen för jag bråkar med den som betyder mest i hela fucking världen.. Så jag grät lite på morgonen och så, men alla var med mig och stöttade mig, jag älskar er! ♥ Första ämnet var klassråd, inget speciellt.. Sen bild, vi skulle göra oväntade möten typ? Jag gjorde lilleskutt med en skitstor mobiltelefon.. Hehe ;$ Ja, sen engelska.. Rätt så kul. Fick en läxa att beskriva familjen, glömde den såklart i skolan.. Haha aja. Till lunch blev det plastris för min del, och en knäckis till det. Bra lunch, nat. Aja, efter lunch hade vi svenska, det var rätt tråkigt.. Vi skulle svara på några frågor om en bok som vi läst och Jacinta gumman dampade på mig för jag är "Mvgbarnet" i svenska.. Hehe, är man bäst så är man! Som sista ämne var det so.. Så jävla underbart. Älskar min lärare, hon är bäst. Vi gick bara igenom lite tider och sånt, jag fick hjärnsläpp så när jag skulle säga muslimska länder jag bah "aa men du vet sådana där.. Öööh, Mohammedländer?" HAHAH alla asgarvade :$ Sen 15.10 blev det heeeelg! Köpte lite.. Host, godis med Saga på hemköp för 50 spänn.. Fast godiset var ju till henne men jag fick lite choklad. ;) Sen tuben till Vällingby, en vaniljlatte på Waynes med mammut, lite shopping osv.. Ska visa er vad jag köpte när den där jävla överföringssladden funkar. Aja, sen duschade jag och nu sitter jag i min onepiece.. Den är tråkig och ful, ska göra ett kollage om onepiece nu när det börjar bli aktuellt igen.. Och samtidigt checka , för jag ska nog köpa en ny.. Aja, bloggar mer sen lite mer intressant.. Pussiluss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0