Klantiga pappa!

Godmorgon sunshines! Pappa skulle ju ta med min dator till jobbet och gå till it-avdelningen och laga den, men sen tog han med sig fel dator.. Jag och mamma har ju likadana laptopar. Så han tog med sig mammas. Så idag kan jag inte hålla på med photoshop eller fota för mitt minneskort sitter ju såklart i datorn som pappa tog med sig.. Men nu bloggar jag från den lilla laptopen som vi bara använder till att spela spotify på? Haha, min familj är konstig jag vet.
Men är ju sjuk idag för er som har missat det, så kanske ska hyra en film eller nåt. Har gjort mig en stor kaffe latte nu och bäddat ner mig under en filt. Men så ska det ju vara när man är sjuk! :D Sen ska jag svara på en fråga, tjejen hade inte blogg så jag svarar i ett inlägg. Puss till er!


Nej jag skäms absolut inte.. Bild från 2009. :$

Kommentarer
Postat av: sofia <3

sötis :)

2011-09-27 @ 14:20:56
URL: http://-.-

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0