Lite hiss

Kickboxningen! Alltså jag älskar att stå där på mattan och typ dö av utmattning. Bara känna pulsen slå och att allt bara kommer på en gång. När man hör ljudet i sparkarna, lyckas få till den där hårda kicken som alla bah, "omg!" till.. Det är så jävla underbart. Dem som inte går på kickboxning är fan dumma i huvudet, ärligt.
Engelska Skolan! Skolan är faktiskt (jag vet det låter omöjligt) nästan rolig i IES. Kom ihåg, jag sa nästan. Men ändå, lektionerna är roliga, underbara människor, allt. Lärarna är jättebra, dem lär ut på ett bra sätt och våra läxor är inte sådär tråkiga och långa, dem är lagom och faktiskt inte så jättetråkigt. Vi började liksom aldrig tidigare än tjugo i nio, vilket jag älskar! Dem fattar liksom att man kanske vill bli något efter skolan och inte jobba på Ica resten av livet liksom..
Macdatorer! Åååh så galet mycket bättre än PC. Jag dör vad jag vill ha en Mac. Men har ju bara haft min dator i ett år och den är ju bra med tanke på att den kostar lika mycket som en Macpro. Men alla funktioner, program och allt det. Det negativa är att man måste börja om med alla program osv, för det är ju inte samma.. Men liksom Imovie, Photo booth och allt, så jävla avundsjuk när jag kommer till kompisar som har Mac, sitter vid deras datorer hela tiden ;$ Hehe...
Innan jag färgade.. Det ser mörkare ut på bilden.. Ni ska få se resultat ikväll, blev nöjd ! :)

Kommentarer
Postat av: Malin - Foto och musik

Hej! Nu finns vinnarna av "Veckans blogg" uppe på bloggen. Vann du inte, så får du gärna anmäla dig igen: http://mallemusic.blogg.se/2011/september/veckans-blogg-vecka-36.html :)

(Länka eller följ mig på Bloglovin för större chans)

2011-09-05 @ 19:18:54
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0