Morgoninlägg

HAHAHHAHAH fett skämmiga bilder på mig och Didrik .. :$

Tjenare blöggen! Gör ett morgoninlägg, ska ta 58-bussen så jag har lite tid kvar. Den är ju inte ens halv.. Aja, börjar bli sjuk. Inte bra! Får en fet ångest när jag tänker på vad jag kommer missa i skolan då. Men vet att jag inte borde, på såååå stort allvar får jag faktiskt inte ta det. Men har en helt annan inställning till skolan nu och det känns skönt att höja sig lite. Inte för att jag är dålig i skolan, inte alls, är nog rätt bra. Men skulle kunna bli ännu bättre! Aja, ni ska inte behöva lyssna på mitt babbel.. Ska gå och snyta mig nu. Sen trycka in några halstabletter i munnen och proppa näsan med Nezeril. Har gjort 2 tidsinställda för jag kommer inte kunna blogga idag.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0