Överlycklig

Kan bjuda på två otroligt fina bilder. Haha eller inte. Togs igår, tog lite bilder i brist på något att göra bara.
Dagen har varit hemsk. Ångest. Har mått dåligt osv. Men ska inte ta upp varför, vill inte påverka mina läsare. Men fick fint stöd från mamma & Saga, tack för att jag har er! ♥
Idag hade jag SO, engelska, franska, NO teori och svenska. Dagen gick jättefort. Efter skolan var jag med Saga, vi gick runt lite i området runt skolan och snackade om allt mellan himmel och jord. Riktigt skönt faktiskt! Sen ringde världens underbaraste människa, gissa om vad? Dem har en häst i närheten där jag bor,  med riktigt fin stamtavla och goda meriter. Så jag ska få provrida någon dag :D Åh, så galet roligt! Berättar mer om det sen men nu ska jag stoppa lite mat i min lilla mage. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0