Parfymtips

Jag älskar parfymen Acqua Di Gio Woman, som är lanserad av Armani. Den luktar så underbart gott! Doften är väldigt fräsch och "blommig", passar lika bra till vardags som till speciella festtillfällen. Jag använder parfymen mest till fest eller speciella tillfällen då jag tycker den passar bäst till det, men den funkar absolut till vardags också! Parfymen kostar (i butik) 410 kr, vilket inte alls är dyrt för en sådan här fin parfym som dessutom luktar väldigt gott. Den rekommenderas verkligen och mitt betyg för parfymen blir 10/10, helt klart!

Btw, det var länge sen jag uppdaterade denna kategori. Är det något jag borde göra oftare?

Kommentarer
Postat av: Paulina

Yeah uppdatera den oftare :D

2011-09-29 @ 21:42:55
URL: http://brunetttenss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0