Sanningen

Bilden har inget med inlägget att göra men den är sjuukt rolig, jag vet. Men kolla det är såhär. Igår när jag och Moa B var på tuben skulle jag checka in med mobilen ni vet, men jag råkade checka in fel så det blev St.Görans. Jag har inte varit där egentligen! Men då stog ju det på facebook, och min underbara vän Elin trodde på det, men jag & Moa kom på att jag hade fått en extrem tumör och liksom då sitter man ju inte vid datorn eller så, så jag trodde verkligen Elin skulle fatta att jag drev! Men det gjorde hon ju då inte. Sen kom jag och Moa H på att vi skulle säga att dem skulle hälsa på mig imorgon (För vi skulle egentligen träffas på riktigt då) och sen skulle Elin träffa mig helt levande! Jag sa till alla andra att jag och mina kompisar hade lite kul bara, till alla som frågade hur det var och så. Men Elin läser min blogg och då var jag tvungen att skriva det här också. Så jag fick samtal och mess och allt, och alltså alla brydde sig så mycket! Så sjukt snällt av er fast det inte hände på riktigt. Men grejen var bara att jag och Moa & Moa hade lite kul, så förlåt till er som blev upprörda men allt är bra med mig. :)

Kommentarer
Postat av: MOA :)

Fin bild host host

2011-09-18 @ 10:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0