Shoppingen

Det blev helt fel håll på bilderna, det är nog nåt fel.. Det går inte att rotera dem heller. Men ni får nöja er såhär. :)
Svart tröja - Cubus 50 kr. (Rea)

Skjorta - Gina Tricot 50 kr. (Rea)
Mysig, stickad tröja - H&M 99 kr.
Tjocktröja - Stadium med märket Soc, 200 kr.
Linne från H&M, liksom alltid bra att ha.. 75 kr eller nånting såntdär.

Man ser även på bilderna att jag har klippt mig.. Haha det var faktiskt inget planerat, jag skulle klippa av prislappen av ett par jeans och böjde jag mig ner, så råkade jag klippa några cm av håret också! ;o Så då såg det sjukt ut, en sida med långt hår och en med lite kortare, så då tog jag topparna på andra sidan också :) Men jag vågade inte ta i luggen, jag är liksom inte utbildad till frisör..

Kommentarer
Postat av: Maja

okej, jag drar till h&m och köper den stickade tröjan imorgon

2011-09-12 @ 18:45:09
URL: http://pamb.blogg.se/
Postat av: Emma

sv: Asså i söndags (igår) i vällingby var du och din kompis där, sen gick ni förbi och din kompis sa "vadå" typ... (;

2011-09-12 @ 19:26:09
URL: http://emmaellfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0