Ska satsa

Jag ska satsa på bloggandet.. Göra en egen design. Åh vad jobbigt, jag orkar inte.. Men jag måste för då kommer bloggsuget tillbaka. Ska även fota mer och så, typ ha som förut men inte exakt lika mycket.. Men rätt mycket foto ;) Måste bara gå ut och fota självporträtt någon dag hääääääär i livet.
Aja, har nyss kommit hem.. Var i Vällingby och köpte hårfärg, pappa betalar (a) Bråkade innan vi åkte så kom iväg rätt sent, var bara allmänt ledsen och nere. Aja, det blev rött igen och nu riktig färg så det sitter i längre :) Tror det blir snyggt! Hade även Wayneserbjudande på latte, vem tackar nej till kaffe liksom? Så det blev lite take-away-kaffe här. ;) Och nu ska jag äta lunch sen ringa mira och fråga om vi kan ses tidigare, buuus :$ Kanske färgar håret i hennes sällskap det vet man ju aldrig. Videoinlägg idag också? Aja vi ses.. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0