Torsdag

Rätt ful bild från sommaren, saaaknar!

Hej tha blögg :) Har nyss ätit, typ lammfärsburgare med bröd & ost, rätt så gott faktiskt. Idag började jag 09.15, skitskönt! Bussen var skitsen men det gick bra ändå.. Hade fem lektioner idag. Först so, hade glömt slå in boken hehe.. Men har världens bästa solärare så det gick bra. ;) Sen hade vi engelska sen franska.. Efter franskan lunch. Äckligt, men aja.. Efter lunch hade vi no teori som är rätt tråkigt och som sista ämne svenska. Efter skolan träffade jag Saga & Nalle, vi flummade mitt på gatan och sånt, sen drog Alle och då taggade jag & Saga hem till henne, drack juice och snackade.. Sen åt Saga 4 mackor och 2 pajbitar också, haha sööt ♥ Men det var rätt kul idag. Nu ska jag typ duscha sen plugga svenska & slå in min sobok. Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vadå ful bild? Jag tycker den är jättefin!! :)

2011-09-08 @ 19:00:33
URL: http://canonkamera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0