Utsidan kanske ler, men ingen fattar vad som inom mig sker.

Skrattar, men vadfan ska jag skratta åt? Det finns inget, det är tomt. Men ska försöka se framåt.. Idag ska jag färga håret, mer rött blir det nog.. Egentligen inte det snyggaste, men bara för att ingen har den hårfärgen, så ska jag ha den :) Och tack för era fina kommentarer, skulle allvarligt talat kunna gifta mig med er :) Vi får ta det när jag blir lite äldre.. Ska gå ner och kolla om pappsen är klar så vi kan sticka till Kicks. Puss!

Kommentarer
Postat av: Tess

Du skulle förmodligen passa i vad som helst, haha.



Men, ska du ha dagens/veckans blogg, eller vad det nu var du hade? :)

2011-09-04 @ 11:26:57
URL: http://tessanstyle.blogg.se/
Postat av: isabella

haha det blir säker jätte snyggt,så söt som du e!

2011-09-04 @ 23:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0