Dålig uppdatering

Guuuuud, förlåt för den superdåliga uppdateringen! Ska verkligen bättre mig.. I alla fall, i fredags skypade jag med Svampen typ hela kvällen, och fram till 2, då däckade jag i webcam hehe.. På lördagen träffade jag Svampen, vi typ kollade på film, snackade, åt bulle osv, haha.. På kvällen drog vi hem till Emmy, med Emmie & Jennifer, hade väl en kul kväll.. Haha jag & Svampen bytte stumpor och.. HAAHA så jävla kul. Åkte hem runt 3? Idag kom Ellen till mig runt tio i elva och sen for vi mot stallet. Red Pinochio igen.. Bara för att "men han blir ju så himla fin med dig Martina!", liksom och? Jag vill rida Mickel & Irina liksom.. Haha. Sen åt jag & Ellen lunch och sen nördade oss framför youtube, som fyller 7 år idag! Jävlar, trodde det var äldre.. Nu drog Ellen nyss i alla fall och jag kanske träffar nån, annars tar jag en duuuuuusch. Puss!
Haha jag & Svampen igår.. (var tvungen att täcka, såg ut som ett.. ja, haha fin täckning också, SCARYFACE)

Kommentarer
Postat av: Fille

är du och svampen tillsammans igen ? ;o

2012-04-22 @ 21:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0