Jag ska satsa..

Nu ska jag fan få en större blogg! Innan sommaren vill jag ha MINST 600 unika om dagen, och det ska jag ha! Det är ungefär 400 kvar haha, men det ska gå ju! På lördag har jag inget planerat faktiskt, förutom att träna, så då kan jag fota självporträtt + fixa lite med designen och fixa annonser & göra lite reklam för bloggen osv. Ska satsa nu och lägga ner mer tid på bloggen, och jag ska lyckas! Känns som att jag sitter och trycker ner anorexin i botten nu också, och mår fan rätt bra just nu, så nu kan jag börja satsa på annat igen! Hur låter det?

Juste, dagens;
Hade först lite annat på mig, men satte på mig det här sen.. Mycket skönare! Favoritblusen från Gina & jeans från Cheap Monday, jättegamla.. Mössan är också gammal och är från Gina tror jag. Och juste, vet ni någon butik förutom JC som har mycket xxs-kläder? JC är ju typ den enda butiken och xs blir förstort.. Skulle bli jätteglad om ni kunde slänga in en kommentar om ni vet nån! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0