Påsklov!

Nu är det påsklov, wiiiie! Helt underbart ju. Dagen var GRYM. Hade gympa först, vi körde spökboll, prickade Axel två gånger, scoooore. Sen gick jag & min homie till toan och fixade oss (haha alla får damp för vi tar den stora toan), sen livskunskap och sen lunch. Lärarna har startat största matkontrollen.. Jag är typ den enda som får godkänt, vilket känns sjukt bra! Brukar brukade* ju vara precis tvärtom. Just nu vill jag bli frisk till 99,999999999 % Det är den där sista snutten av vilja som är jobbigast att hämta hem. För något drar i mig att stanna i anorexin.. Aja, efter lunch hade vi SO och sen matte. ChillarN jag var på lektionerna, hahahah Kristin skrev "kristin är bättre än mig" i min panna också, tack älskling. Efter skolan drog jag till Waynes med mammi och slog anorexin på käften jävligt hårt genom att köpa en kaka och en latte. Känn på den jävla skitsjukdom :D Har ni haft en bra dag?


Cry a river, build a bridge and get over it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0