Sanningar!

Inget smink..

Jag tänker på engelska och alla ämnen vi har på engelska, om jag pluggar de på svenska så jag bah whataaaaaaaaaaaa. Skulle tillexempel aldrig kunna ha matte eller NO på svenska igen.. Haha.
Jag och min familj ska eventuellt skaffa hund igen till hösten/nästa vår. En cavalier king charles spaniel! :)
Vill aldrig bli blond igen, uuuusch för min riktiga hårfärg.
Jag har haft ett riktigt seriöst förhållande i hela mitt liv.
Älskar att byta Iphoneskal ofta, haha :)
Tycker det är jättedryg när folk härmar Juliah Strand (juliahofsweden). Det är så självklart  om man härmar hene eftersom att hon verkligen har sin egna stil. Det är ju hennes sätt att blogga på liksom, kom på nåt eget..
Jag har haft denna bloggen sen januari 2011.
Mina favoritaffärer är Hollister, Gina Tricot & Cubus..
Hatar att bli kallad perfekt.
Äter gärna middag tidigt, men på helgen är det mysigare att äta sent..

Kommentarer
Postat av: -

Asså det är ju inte så att du härmar Julia eller något.....?

2012-04-16 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0