Superfrulle

Godmorgon sunshines, har ju påsklov nu, men ni är i skolan eller? Haha, har hört att de flesta får lov på torsdag/fredag? I alla fall, vaknade runt halv 7 men låg och.. Öh, försökte somna om tills nu. Nu sitter jag med en jättebra frukost - mangosmoothie ala Martina & en macka med ost. Mumma. Alla äter väl frukost här? Bra. Dagens planer är i alla fall att fixa mig och så, sen ska jag städa mitt rum (haha) för hela skolan ska jobba idag, egentligen 8-5 typ, men jag städar rummet hehe, så vi ska skänka pengar till en skola i Sodwana. Efter det har jag utvecklingssamtal klockan 1, och sen är planerna öppna. Har ingen aning. Vad ska ni göra idag? :)

Hehe bild på min frukost;


Kommentarer
Postat av: filippa

nej jag är också ledig! :D hihi utvecklingssamtal dock..

2012-04-04 @ 13:16:42
URL: http://tjockaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0