Svar

Tjej om I was dead:
Varför lägger du upp så mycket bilder när du hade atstörningar, du verkar ju bara må dåligt av att se dem??

Svar: Jag kollade genom kategorin "ätstörning", och där har jag lagt upp 2 bilder från när jag var som sjukast. Är det "så mycket bilder"? Inte vad jag tycker. Jag har fortfarande anorexi, jag HADE inte ätstörningar, jag HAR, men jag mår bättre nu. Klart jag blir ledsen när jag se de, men det är mest för att visa andra hur farligt det är. Om du inte vill se bilderna så råder jag dig att gå till en icke ätstörd blogg istället.


Sommaren 2011

Kommentarer
Postat av: ???

Först vill jag bara säga chiiiilla, jag menade verkligen inte på ett anklagande sätt jag undrade bara om du mådde dåligt av att se dem?? Och jag stör mig inte på dina bilder det har jag aldrig sagt och förlåt om jag råkade uttrycka mig med "hade" men jag kan inte direkt så mycket om ätstörningar så jag undrade bara hur då mådde efter att se bilderna!? Hur du klarade att lägga upp dem. Så tagga ner lite va? Du måste inte alltid vara otrevlig mot dina läsare.

2012-04-06 @ 23:35:04
Postat av: En sak till

Och förresten Martina var det en tjej som frågade dig om du kunde lägga ut en bild när du var som sjukast du skrev typ värsta hatbrevet och sen lägger du ut bilder när du var som sjukast och ba: aa men det är för att visa att man inte ska hamna där jag är och har du tänkt på att tjejen kanske själv hade problem och ville se hur det kunde gå???

2012-04-06 @ 23:42:21
Postat av: Anonym

alltså förlåt ta mig verkligen inte som bitter nu men du har inte anorexia. Dina ben och din kropp ser helt normal ut....

2012-04-07 @ 10:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0