Svar på 2 frågor

Anonym om Har inget att blogga om..:
Får du inte veta din vikt varför det?? :O Du har ju anorexia men varför får du inte veta din vikt?? :O Om du vill svara på det ;)
Svar: Jo, det är såhär, att när jag började hos SCÄ så såg jag min vikt, och då var den väldigt låg - liksom ett BMI under 14, och jag tyckte det var jättejobbigt att se kilona öka och sådär.. Jag gick ju inte alls upp till normalvikt, men jag tycker det är jobbigt att se vad jag väger ändå. Och mina läkare märkte att det var jobbigt för mig när de skulle väga mig så de beslutade att jag får gå upp med ryggen mot siffrorna. Mycket skönare tycker jag faktiskt!
emma om Fotat självporträtt:
älskar din hårfärg. vilken använder/använde du?? tacksam för svar (snygg blogg!) kram emma

Svar: Åh, tack sötnos! Ska jag vara ärlig så vet jag faktiskt inte, hehe.. Men det är riktig hårfärg och det är typ intensiv red, från Åhléns.. Jag ska försöka ta reda på exakt vad färgen heter och skriva tillbaka! :) Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0