Tidig kväll..

Jösses vad gamla bilder.. Dagen var bra i alla fall! Först utvecklingssamtal som gick jättebra. Sen en fika på Waynes med päronen och sen hem till mig, hämta Freddie (hund haha) och sen hem till Mira och hämta Nova (också huuund) och så gick vi ut med de i typ en timme. Skitmys! Juste jag har börjat kolla lite på Cocker spaniel, får se vart det leder nu när mamma ska börja jobba hemifrån..... I alla fall, sen träning, skitbra träning, askul. Och efter den drog jag hem till Mira, och kom hem nyss. Blev rätt så tidigt eftersom jag är sjukt trött och Mira ska till landet imorn. Just nu sitter jag.. Äsch skit samma, ni fattar vad jag tänker på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nope. Vad tänker du på?

2012-04-09 @ 00:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0