Choklad gör dig glad

Kom nyss hem. Träffade Hiba vid 1, innan tränade jag - två pass. Duktig chey! Men jag & Hiba åkte till Vällingby och tog en "fika" på Donken. Inte direkt fika om man säger så, hahaha. Hiba åt en donut och drack varm choklad och jag drack varm choklad bara. Skitäcklig. Men vad förväntar man sig egentligen för 10 kr? Haha. Sen åt vi massa klubbor (kärlek) och snackade typ. Vi hade rätt fun. Nu sitter jag och äter choklad, haha.. Fast det är egentligen inte så farligt. Nej, nu ska jag typ ta en dusch, platta håret, bättra på mitt smink och fixa ögonbrynen för det ena är dubbelt så tjockt som det andra. Fint! Outfiten för ikväll är nog det jag har på mig nu; spetslinne, senapsgula jeans & en kofta från Menino. Jeansen är från Cubus och linnet från Bikbok. Brukar ju bara ha typ märkesjeans men Cubus jeans är ganska okej faktiskt. De brukar alltid vara förstora bara men de här sitter perfekt förutom i midjan där de fortfarande åker ner.. Så jävla irriterande haha, och barnavdelningen på Cubus har inga fina :( Okej tror inte ni vill veta. Nu ska jag göra det jag sa förut, puss!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej martina ! kan inte du visa hur man lägger in en design på blogg.se ?:)

2012-02-05 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0