Hej kom och hjälp mig.

Bloggade inte igår, sorry :D Är hemma i alla fall, skulle till skolan.. Jag hade extra hälsokontroll med skolsköterskan som jag har lite då och då (hahah forever alone), men sen började jag må skit. Men jag drog till skolan ändå för att kunna dra hem sen, och då var skolsköterskan sjuk.. -.- Sen missade jag såklart bussen, blev skitsur, gick och köpte choklad och tog tuben till Vällingby, sen 541 till kära hemmeeeeeeeeet. Nu ser jag ut som "hej kom och hjälp mig" typ.. Haha åh orkar inte. Mamma kommer hem med lasagne till mig sen, och nu ska jag typ gå och hyvla ost och äta. Fast vår städerska städar typ i köket just nu, tror inte hon blir glad om jag stökar ner direkt.. ;) Aja, detta inlägg blev cp. Puss!
Bild från just nu, haha tja jag är k00l vad är du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0