Jag är stark.

Jag har förlorat så många vänner så jag har tappat räkningen. Jag höll på att dö i anorexi. Jag har blivit mobbad och utfryst. Det har hänt massa mer saker som jag inte kan ta upp men ingenting speciellt bra. Nu, när allt var nästan bra, när jag kämpat som fan, så ska det här hända. Men jag är stark, det är bara att bita ihop - jag klarar det här. Ska folk skita i mig så skiter jag i de. De vet inte vad de går miste om men det kommer de snart att märka. Men jag har massa vänner. Vänner som bryr sig, vänner som finns där. Jag ska skita i de falska och lägga energin på de äkta. Jag ska inte låta det här få mig att falla, jag ska fortsätta vandra framåt. Desto mer ni spottar desto snabbare kommer jag att blomma.
One step to the front and to step back, still fighting. Game on for me.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du hållit på att dö i anorexi??

2012-02-03 @ 20:53:11
Postat av: paulina

Martina du kommer klara det här du ar jätte stark det finns många som stöttar dig <3 du är så rolig att vara med, snall och rolig :D kanske ses nagon gang efter skolan? Kram :)

2012-02-03 @ 21:48:12
URL: http://paulinalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0