M&M-vana

Jag och Mira har som vana att.. Komma hem till mig, slänga kläder och väskor i ett hörn = mamma blir sur, koka kaffe, värma mjölk till mig, och sätta på spisen och göra varm choklad till Mira. Är det helg så slinker givetvis några chokladbitar ner i magen också. Sen går vi upp till mitt rum, snackar skype, gör läxor och sen åker till träning.. HAHA, alltid! Jag skojar inte, Mira har vi någon gång gjort nåt annat? Även idag gjorde vi självklart såhär, innan älsklingen kom hem till mig :D Då såg vi på film, eller Mira såg på film och jag och Svampen låg och myste under en filt (y).
Mira dricker varm choklad :D
Miras varma choklad.
Min latte, haha självklart med sugrör..
(SJUKT BRUSIGA BILDER!!)

Kommentarer
Postat av: Neha

Älskar första muggen:D

2012-02-23 @ 09:36:24
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0