Om 7 timmar..

Sitter jag i taxin påväg till Arlanda, Teneriffa. Väskan är packad och allt är klart. Ett helt år har gått sen jag var på Teneriffa senast, saknar det så jävla mycket. Samtidigt är jag rädd. För alla förändringar. Samtidigt är det inte mycket som hänt. Ett helt jävla år och jag är fortfarande fast här. Det är mer än 1,5 år totalt, men tänk att allt är precis likadant som när jag åkte till Teneriffa förra året. Allt. Jag har kommit längre på vissa saker men sjunkit på vissa. Jag vill bara sluta bry mig, bara låta det bli som det blir, men en röst skriker inom mig att jag inte får. Hur som helst, detta ska inte bli ett deppinlägg, är såklart sjukt glad för resan och ska göra det absolut bästa av den! Kommer inte blogga så mycket, och till alla k00la kompisar; MESSA INTE MIG. Det kostar som fan för både & er och mig. Finns på Skype (haha har lovat älskling varje kväll) martinagoescool@skype. Annars, ha ett sjukt bra sportlov! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0