På torsdag

Bloggade inte igår. Men idag är jag hemma och är sjuk, som i fredags. Imorgon blir det skolan i alla fall. Börjar känna mig lite bättre nu så om jag har tur så kan jag gå på träningen ikväll. Imorgon är det skola, sen träning. Likadant på onsdag och då ska jag träffa älsklingen också :D På torsdag ska jag och min kära fader fara någonstans och köpa min nya systemkamera & plattången. Klad chey jag blev när vi bestämde det. Då blir det fotoblogg här igen, wehooooooy. På fredag är det fredag liksom - och sportlov! Vad mer behöver jag säga? Blir väl fika med kåmpiz i Vällingby slash staden/följa med mamma och svettas on tha gym. Vet inte riktigt, gör som jag känner för. Sen är jag sketanervös för en sak också. USCH. Men, nu är det 6 dagar kvar till Teneriffa. ÅH ♥
Fotar mamma i Paris, så jävla snyggaaaaaaaaaaaaaa, HAHHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0