Vad jag gjort idag..

Powerwalkat nästan en mil - Fan vad duktiga jag & mamma är! Men liksom, fan vad pinsamt att komma tillbaka från sportlovet utan att ha sportat. Det är ju liksom hur skämmigt som helst, så jag kände mig tvungen. Och powerwalka nästan en mil är fan inte dåligt! :o
Blivit ett par jeans fattigare & ett par rikare - Jag stod och plattade håret & borstade tänderna samtidigt (ingen bra kombo), la ner plattången på bordet och då höll hela huset på att brinna upp haha, så jag ställde mig i spagat och skulle ta upp plattången, och då sprack jeansen.. HAHAHHAHA över hela jävla låret! Skitsynd, för de var perfekta. Började typ gråta. Nej jag driver, men de var de enda som satt bra. Alltså jag har skitsvårt att hitta jeans. Jag är ganska lång (vi säger så), och har väldigt smala ben och smal midja också. Men ändå är jag ingen nioåring, jag har ju höfter liksom.. FATTA VAD SVÅRT ATT HITTA JEANS! Sen ska de ju vara snygga också. Så jag typ dog långsamt när det hände. Men jag och pebur åkte till Vällingby och köpte ett par Crocker-jeans på JC. Provade i typ 3 timmar och sen hittade jag ett par vanliga blåa, med hög midja & lite "skrapade" på benet. De sitter bra men är för stora i midjan, såklart. Men för små för att ha de på höften, HAHAHHA asså åååååååååh. Men jag är nöjd i alla fall.
Varit med älskling - Drog hem till honom, sen drog vi till Jakobsbergs centrum, och sen Viksjö centrum.. Vi köpte bara Redbull och sen drog vi hem till honom och satte på film i hans hemmabio :D Inte för att vi kollade, men ändå. HAHA, sen när vi låg i soffan, den är såhär väldigt liten för två personer, så ramlade han ur.. HAHAHHAHAHAH. Jag dog typ lite. Men vi hade det skitmysigt, men nu kan vi inte träffas på en hel jävla vecka :((((

Kommentarer
Postat av: IMAGONS - Hobbyfotograf

Snygg bild & blogg! VILKEN KAMERA HAR DU OCH HAR DU PHOTOSHOP? VART LADDADE DU NER DET OM DU GJORDE DE ISÅFALL?

Tacksam för svar! :)

2012-03-01 @ 17:22:38
URL: http://imagons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0