Bowlingdag

Hej sötnosar, hur är det med er? Med mig är det helt okej, mamma har bara lite damp på mig just nu för att mjölken är slut? Man bah say whaaaaaaaaaaaaat. Aja, kom nyss hem. Mötte gänget, och bror<333333333333333 haha, vid 3. Sen bowlade vi till 4, det gick rätt bra fast jag kom sist :( Men jag gjorde i alla fall 3 strike så jag är rätt nöjd ändå. Sen tog vi en latte/cola innan vi drog till restaurangen. Jag beställde ceasarallad, vilket var sjukt gott! Vi satt där i typ 3 timmar och snackade om allt mellan himmel och jord. Sen gick vi bara ut lite, runt Hötorget, Kungsholmen och Drottninggatan och köpte klubba, haha. Sen tog vi tuben hem vid halv 9 typ, och kom hem nyss. Orkar inte dra ut så det blir hemmakväll (vilket inte är ovanligt). Puss!
Bjuder på en väääldigt gammal bild från augusti ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0