Dålig uppdatering..

Hahahah jag älskar dig Nathalie! :D
Uppdateringen har sugit pågrund av att jag var väldigt ledsen osv igår, så jag bloggade inte. Idag är jag hemma och är sjuk, orkar inte ens gå upp ur sängen.. Igår i alla fall, gympa på morgonen - basket. Skitkul faktiskt! Körde massa övningar med Saga och sånt. Missade nästan hela livskunskapen för att jag & Saga gick till skolsköterskan och jag satt och grät floder typ. Sen hade vi so och matte efter lunch, och sen drog jag hem och tränade. Sen middag, och sen drog jag ut med pappa och powerwalkade i en timme typ. Kul dag.
Idag väckte mamma mig runt 7 men jag orkade verkligen inte, så jag stannade hemma.. Får se om jag går till skolan imorgon men jag tror inte det. Har typ inte gjort nånting idag. Mamma kommer hem snart med en sallad till mig och aa.. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0