Fredag

Tjo, händer jao? Nej driver. Men idag var jag ju med Vilma, vi träffade ingen utan chillade ensamma. Åt först lunch med min farmor, kusin och hans mamma (hahah random), vi åt typ kalkon. Helt okej. Sen drog jag till Åkis och köpte klubba och sen mötte jag Vilma. Men bussen åkte precis när vi var där så vi gick till Hässelby Strand. Vet ni hur lång tid det tar att gå igenom hela jävla förorten? Det tog en timme. Så jävla jobbigt. Sen när vi går så ser vi vår buss åka förbi, och då hade vi typ en halvtimme kvar och 119 går en gång i halvtimmen. ROLIGT. Sen när vi var framme tog vi tuben till tc och gick in till Gallerian och sen till Hollister. Och sen Bikbok, H&M, Gina och lite sånt. Får ju inte shoppa men hittade lite cash i min tröja så köpte en tröja från Gina ändå. Haha cool jag är. Sen fikade vi också. Vilma åt en hård kaka, HAHAHAHHA så jävla sjuk brud jag svär. Jag drack varm choklad. Sen skulle jag köpa jeans typ, för jag har inga som jag gillar. Men så orkade vi inte gå till Gina och H&M, Bikbok osv , deras minsta storlek är väl typ 25? Så det sög ju. Kom typ hem nyss ialla fall. Nu ska jag typ platta håret, hahahha nolife. Puss!
Bild från idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0