Godnatt

Ska försöka sova nu. I mammas säng. Garva hur mycket ni vill. Imorgon är en ny dag - med nya tag. Ska försöka acceptera det här. Det som gnagt i mitt huvud i ett år. Det kommer kanske aldrig gå, men jag måste försöka. Ge det en chans. Imorgon ska jag träna, ha hemmaspa, farmor kommer och äter lunch (haha), och sen ska jag träffa Vilma, tror vi ska in till stan. På lördag ska jag bowla (hahahha), med Emmy, Jennifer och Svampen, broor!♥. Sen efter det ska jag möta upp Moa, sen drar vi in till stan. Haha, mitt andra hem typ..? På söndag vet jga inte vad som händer men jag tror jag ska träna, sen kanske jag träffar nån eller nåt.. Och på kvällen blir det bio med mammsiiii. Mys. Men nu ska jag somsagt slipa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0