När mitt hjärta blöder räcker det med att den gröna pricken bredvid ditt namn på facebook tänds.

Facelook - Ingen mascara, bara lite foundation och bara plattat hår som vanligt.

Morgonen började med kaos vid frukosten. Hann inte uppdatera. Fan vad jag skrek & grät. Men sen blev det bättre efter en stund. Åt, klädde på mig; jeans från Crocker, linne från Gina Tricot & tjocktröja från KMK barn. Sen fixade jag mig och gick ner till bussen, tog 119 till Hässelby Strand, satte mig på tuben linje 19 (anteckna) och for till Brommaplan. Där hämtade pappa mig, så åkte vi och provkörde en bil. Far min ska köpa en Mercedes (y) Det är trevlans, mycket bättre än hans BMW tycker jag. Kunde dock inte tvinga honom att köpa bil utan tak, "men det har ju redan mamma", sa han. Haha, jag avlider. Sen fikade vi på Waynes som vanligt, och sen kom vi hem vid fyra ungefär. Då skruvade jag på volymen på högsta på radion, la mig i sängen med datan och chattade med N♥. Sen med Sausage, shit mitt allt alltså. Hur skulle jag klara mig utan min älskade bästa vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0