~ Neutral

TIDSINSTÄLLT INLÄGG:

100 % jag. Eller nej, mitt hår är mörkare egentligen, men effekten på Instagram gör att det ser just ut som koblaja typ. Men annars då - inte så jävla ful egentligen. Faktiskt inte. Jag har så mycket att va glad för, helt platt hår som inte slits ett dugg hur mycket jag än plattar/lockar/färgar och har löshår. INGENTING. Det växer ganska snabbt också. Helt ren hy, helt fri från finnar och har alltid varit, ögonbryn som är tjocka och går att ta av, men som ändå växer i en fin båge och inte helt jävla utanför, fin neutral färg på läpparna och i lagom storlek, fin näsa med rak näsvinge, långa ögonfransar, alltså.. Vad fan klagar jag på egentligen? Får försöka sluta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0