Not a mainstream

Jag är inte som alla andra. Min största rädsla är inte att mina bröst ska sluta växa eller att den där skitsnygga killen inte ska gilla mig. Jag gillar tystnad. Jag hjälper mer än gärna till med maten. Jag vet vad uttrycket skinn på näsan betyder. Jag har inte smala ögonbryn och jag plattar inte håret varje dag. Jag äger inget plagg från A&F och min drömkropp är inte en Victoria secret. Jag kan ha samma tröja två dagar i rad och jag bryr mig inte om någon lägger upp en bild där jag ser oförberedd ut på facebook. Trots det har jag massa kompisar som krigar om min eftermiddag. Man behöver inte vara som alla andra för att ha kompisar, man behöver inte röka eller tycka det är ballt när någon kallar nån annan för slampa. Be yourself and all will be perfect.


2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0