Saker att se fram emot i tråkmånaderna

JANUARI:

- Let's dance börjar, hehe :D
- Kickboxningen, dansen osv drar igång!
- Åka till Dalarna och rida Besinga och träffa slääääkt.
- Göra massa galet med friends!
- Förhoppningsvis några vaniljelatte på Waynes!
- Toppbetyg på proven!
FEBRUARI:

- Göra massa galet med kompisar!
- I feb, eller jan, ska jag få bestämda dagar på Sune så han är bara miiiiiin hest ♥
- Rida, kickboxa & dansa sjukt mycket! :D
- Toppbetyg på prov, ser fram emot det!
- TENERIFFA PÅ SPORTLOVET! :D
- Sportlov.. ;)
- Det blir ljusare.
- Jag köper en ny systemkamera! 550D/600D.
MARS:

- Mörkret lämnar oss.
- Första vårmånaden!
- Närmare sommarlov.
- Hänga mycket med kompisar.
- Ha skitkul på kickboxningen, dansen och ridningen!
- Gosa med Sune, så ofta jag kan ♥
- Mitt shoppingförbud är slut den första mars!
Det är viktigt att se fram emot saker i tråkmånaderna, då det bara är mökt och kallt och allt rullar på utan att något händer. Hatar det! Dessutom är de här månaderna sjukt jobbiga för mig eftersom att förra året rasade allt, när jag var såhääär nära på att dö osv, och de minnena är jobbiga, det är de. Men jag ska försöka se fram emot allt på listan! :) Så se fram emot saker - det blir lättare då! Snart är sommaren här igen.
Januari, februari och mars 2011..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0