Saker om mig

- Tycker det är skitirriterande med folk som pratar långsamt eller är sega i huvudet :$
- Kaffe går alltid före varm choklad!
- Skolan är rolig ;$
- Älskar att ha mjukisbtxor på mig.
- Står verkligen inte ut med folk som smaskar, euuuuuuuuuuw. Värsta jag vet typ.
- Hatar att äta på kvällen, typ middag/efter. Däremot älskar jag frukost.. Brukar va tvärtom haha.
- Omoget när folk skryter om sitt utseende, tex vikt osv.
- Mörkt hår är 1000 gånger finare på mig än blondt.
- Hatar när folk säger "jag hatar den personen för att den lalalla", man hatar inte personen, man hatar när personen gör sådär.
- Dör för helger.
- Älskar chillkvällar med latte hehe.
- Smör och mjöl tillsammans är så JÄVLA GOOOOOOOOOOOOOOOOTT.
- Har aldrig smör på mackan bara ost/skinka.
- Dricker te varje vardag och kaffe varje helg, hehe försöker tagga ner på kaffet lite!
- Kan inte få fram en sak som jag tycker är okej med mig själv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför har du inte smör på mackan :P

2012-01-13 @ 21:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0