Sista dagen på lovet

Hej, hann inte blogga imorse, mamma väckte mig runt 11 ungefär, åt frukost och va allmänt seg bara. Sen vid 12 drog jag till stallet. Dressyrlektion på Sune, ny ridlärare, nya hästar, nytt stall och ny ridklubb! Men det var asnajs där, kommer lugnt fortsätta. Sune var jättefin, fast lite seg. Ridläraren.. Sanna? Berättade att han typ aldrig brukar komma fram i galopp, gå på tygeln eller trampa framför sig med bakbenen och lalalal, men han gjorde allting jättebra med mig, så det var ju skitbra att höra att jag fick honom att göra allt han aldrig brukar göra (y). Sen fikade jag och mamma på Säby gårdscafé, jag totg nån chokladboll typ och varm choklad. Sen åkte vi bara hem, jag satte på mig mjukisar och knäppte på Sex and the city med en latte och massa gulliga sms, huuur najs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0