Test

FAKTA

Smeknamn:
SAUSAGE
Födelsedag: 13/9
Bor: Hemma
Arbete: Fotograf på deltid, tjänar ju pengar på det hehe ;)

FAVORIT…

Färg:
grön
Plats: ingenstans just nu
Drog: mobilen.
Fordon: tub
Film: skräckfilm, eller förresten då kan jag inte sova
Djur: katt & häst
Affär: hollister, gina, cubus, a&f
Serie: kniven mot strupen ,hhahaha självklart
Café: waynes
Skor: uggs, converse eller tommy hilfiger

BRUKAR DU…

Titta på dig själv i spegeln:
för ofta
Gnälla: ja
Skrika: ja
Sova: ja
Drömma mardrömmar: aldrig
Drömma sexdrömmar: hahhaha 
Försöka vara annorlunda: är tror jag? eller folk säger det hehe
Klä dig i svart: aa
Hata folk: asså inte utan anledning
Lita på folk: svårt att göra det

NÄR…

Åt du senast:
3 timmar typ 
Läste du en bok senast: vecka sen
Var du på konsert senast: 1 år typ
Köpte du något senast: idag
Kysste du någon senast: idag
Svor du senast: nyss
Sjöng du senast: söndags, hahhaha fint det lät
Klagade du senast: idag
Är det sommar: juni

VEM…

Saknar du:
f
Rörde dig sist: mamma
Kysste dig sist: en korv :pppPPPPppp
Gjorde dig riktigt glad senast: mira
Fick du sms från senast: evelina

HAR DU…

För många vänner:
nej<3

Tvångstankar: ja.
Någon annan psykisk sjukdom: ja, börjar på a.
Färgat håret: första gången när jag va 7,hehe
Brutit några ben: nej
Några piercings: öronen, vill kanske ha i naveln
Egen dator: fleraaaa
Gjort bort dig rejält: min personlighet
Bra självförtroende: folk tror det för att jag kan visa det utåt men egentligen världens sämsta
Kysst någon: nej du vet, HHAHAHA klart jag har?
Haft sex: cool jag är, nej men här lever man oskuldslivet<33333333333333333
Sagt jag älskar dig till någon idag: ja
Varit kär: Ja
Blivit kär i någon på nätet: ja ;$$$$$$$$$$$$$$
Dumpat någon: ja
Blivit dumpad: Japp
Velat vara otrogen: nej

HUR….

Går du:
inåt
Fördriver du tiden: tänker som fel saker
Mycket pengar har du: asså om jag frågar mamma så får jag ju haha, men pank
Tjänar du pengar: månadspeng, sen om jag har photoshoots så ja
Ofta diskar du: senast för 3 år sen typ? min kattsmatskål hhe, tror jag diskat typ 2 gånger i mitt liv annars eller nåt. HAHAHHAHAHAH
Ofta städar du: never
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: -

ÄR DU..

Förstående:
?
Öppensinnad: ja ganska
Arrogant: ?
Osäker: Ofta inom mig men visar det aldrig.
Blyg: aldrig
Smart: verkligen inte
Sentimental: wtf
Pratglad: HAHAHHA om jag är


Kommentarer
Postat av: Luliss

vad är din mailadress? <3

2012-01-05 @ 20:16:59
URL: http://luliss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0