Tisdag

tja jag är cool för jag går ut i t-shirt i skolan i januari

Min statistik kommer paja snart, känner det på mig. Aja mitt problem att jag bloggar så jävla tråkigt. Ändring skulle det ju bli 2012, hehe aja.. Kom hem från skolan runt 10 i 3 eller något. Slutade halv och fick skjuts så det va skönt. Har haft en asbra dag! Förutom att jag är så sjukt trött, därför jag inte bloggade igår heller.. Somnade direkt när jag kom hem från Mira vilket va typ 8, hehe.. Men idag hade vi styrkepass på gympan, gick rätt bra faktiskt, flummade som fan med Sausage som jag va i lag med som vanligt.. Sen livskunskap. Rätt tråkigt men det gick awesome. Efter lunch hade vi SO där vi typ inte gjorde nånting, Ms.Montén snackade om våra betyg typ. Sista lektionen va matte, det gick så djgidhi bra! Ms.Morgan berömde till och med oss och det hände ju inte varje dag liksom :o Hon bah "The third road (där jag sitter), can go first today because it was so nice to see you girls work a littlebith and not just talk", HAHAH omg vad vi garvade.. Men jag jobbade på skitbra och fick alla rätt på allting så det kändes ju najs. Hem direkt efter skolan, skulle egentligen träffat några men ingen av oss orkade så vi sket i det. Nu är jag hemma och ska bara ta en dusch, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0