Tyngsta dagen på veckan

Hej, jag är ett peddo som älskar sausage.

Hej på er ;)! Gör inget speciellt just nu, har nyss ätit lasagne och tränat lite här hemma. Ska göra det lite mer sen innan det är tvdags. Yes, är sjukt trött fast jag bara varit vaken i 12,5 timme. Sjuuukt egentligen. Men började runt tjugo i 9 med bibliotek, läste bara.. Sen NO lab, fan vad grym jag är som har bestämt mig för VG i NO, har ju nästan det så det kommer säkert gå bra, hahhahah. Sen NO teori, sjukt tråkigt - vi skulle byta platser. Och jag hamnar på en cpplats, fick seriöst värsta dampen. Sen lunch, var helt off och tråkig, sen matte som gick azum. Kommer ju få MVG i matte seriöst, grym jag börjar bli (y) ANTECKNA. Driver. Slutade runt 2, då drog jag & Mira flira till stallet och va där till 6 ungefär, då hämtade hennes mamma oss och skjutsade hem mig. Och nu har jag ju bara gjort det jag skrev i början.. Hehe. Imorgon är det torsdag, är sjukt trött så tror jag chillar efter skolan eller så tar jag en tripp till Vällingby med tanke på att jag tjänar cash på bloggen nu *lyckligbrud*. Men vi ses, mår inte helt 100 men ska försöka uppdatera ändå. KYSS..;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Vadå? Funkar det där verkligen? Har du redan tagit ut pengarna och hur mycket har du tjänat på hur många dagar??

2012-01-11 @ 20:15:08
Postat av: Anonym

Men Vadå? Funkar det där verkligen? Har du redan tagit ut pengarna och hur mycket har du tjänat på hur många dagar??

2012-01-11 @ 20:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0