Den där coola bruden

Hej glenn. Nu sitter jag här med Kristin, min homie älskling ni vet.. :)♥ Igår hade vi det asnajs, så jag bloggade inte. Vi slutade vid 3 och då drog vi dirre till Vällingby och köpte 1 kg godis.. HEHE. Sen åkte vi hem till Kristin, och det tog 5 timmar för henne att packa typ, och så åt vi godis där, och tog massa egobilder. Juste jag köpte tights också, i Vällingby alltså.. Hehe. Sen vid 6 drog vi hem till mig och fixade oss och sen dirre till Frandis. Jag åt caesarsallad och Kristin carbonara-pasta. Efter det drog vi och träffade Didrik & Philip/sigrid vid knallenballen, tills 10 typ, för de var osociala & det var kallt, så vi orkade inte va ute längre. Vi gick hem till mig och kollade på Patrik 1,5. Mitt i filmen somnade vi, över varandra? Greeeeeat. Vid 12 somnade vi på 2 sekunder. Och imorse vaknade jag 7, som vanligt. Sen frullebulle ohc allt det dääära ni vet. Och så har jag fixat mina ögonbryn helt fuckade och Kristins också, fast hennes blev fina :D :D :D :D. Nu ska vi snart in och kolla bio, Typ Hotell Marygold eller wtf. Hörs, puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh Patrik 1,5 den e SÅÅÅ rolig! x'D

2012-03-24 @ 17:48:50
URL: http://tjockaste.blogg.se/
Postat av: Malin

Söt du är! <3

2012-03-25 @ 15:31:01
URL: http://mwalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0