Fin helg med fin tjej

Har haft en sjukt bra helg. Liksom, live love laugh-uttrycket, har jag levt efter. Har ju redan berättat om fredagen. På lördagen åkte jag och Kristin in till Vällingby, jag köpte en jättesöt blus, typ grågrön. Kristin tyckte det var min färger, haha. Ska prova den snart hade jag tänkt. Sen gick vi på bio, och filmen var rätt dålig men aja, helt okej. Sen var vi i Vällingby en stund och åt godis. Sen hem, snabb middag och sen utgång. På busshållsplatsen träffade vi några 19-åringar, haha sjukt kul. De var ju sådär lagom packade så vi sa att vi var i samma ålder se de och hade körkort och grejer, HAHAHHA avlider. Och sen när de drog, den ena bah tog min hand och bah "vi ses snart igen", HAHAHHA dör. Och han frågade om vi skulle ha cigg, och jag & Kristin bara viftade med vårat kakpaket och bah "vi har kakor, tack ändå", HAHHAHA. Sen tyckte han att jag skulle halsa hans Gin&tonic direkt ur flaskan och HAHAHHAHAHAHA dagens. Sen åkte vi runt ltie, åkte till Björnboda och träffade några tråkiga.. Vi var hemma runt halv 1-1, och pappa höll sig vaken för att säga godnatt, vad söt. Vi sov som två uteliggare när vi väntade på bussen eftersom att det gick inga bussar innan nattbussarna började gå, så alla trodde vi var lodisar hehe KUL. Sen sov bruden hos mig igen, och idag käkade vi frulle och garvade sönder innan jag skulle på ridning. Red Mickel, as usual. Hoppning idag, yiiiiiiiiiiha. Nu blir det pannkakor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0