FREDAG!

FREDAG idag! Sjukt nice ju. Sitter just nu och löser lite bråktal, negativa tal och sannolikheter. Eller i min skola då, fractions, negative numbers and probability. Det går rätt bra faktiskt. Ja, jag pluggar matte på en fredag. Matte + fredag går egentligen inte ihop alls men ska man ha bra betyg så får man ju offra lite. Dagen var grym i alla fall! Nudelwok till lunch (♥♥♥), inga prov eller läxor att lämna in/göra, allmänt chilliga lektioner och ja.. När jag kom hem så gjorde jag värsta lyxmelliset med macka, varm choklad, digestive och grejer. Var bara så BRUTALT jävla hungrig. Och nu ska jag fortsätta plugga. Hihi kul.
Till vänster: Hej-jag-står-på-något-cp-sätt-och-ser-cp-ut. Till höger: ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0