I would like to.. kick you, fuck you and then kill you.

Tjenare. Har nyss tryckt i mig massa chokladbollar och druckit lite mjölk. Hehe. Spricker nog snart. Fredag idag ju, och dagen har varit bääääst! Martina♥skolan, typ. På klassrådet fick vi reda på att vi får nästan en veckas mer påsklov än alla andra, wihooooo IES är ju rätt underbart ibland alltså. Däremot frågade vi vår rektor om vi ska få ha mobiler inomhus, och hon bah "Yes, sure!" vi bah VAAAAAAAAAAAAAAA och sen hon bah "in 200 million years!". Jag avled lite. Efter klassrådet hade vi världens roligaste musiklektion, älskar min lärare där.. Efter lektionen så ville han även prata med mig när de andra hade gått, jag fick typ panik för jag trodde liksom att han såg att jag hade tuggummi eller att jag var typ sämst i klassen och skulle få IG eller nåt.. Och så började han och bah "du är verkligen viktig i klassen och du behövs verkligen här. Du har verkligen blivit bättre på musik också den här terminen, och vad du än gör, fortsätt göra det, du är fantastisk" typ, och det gjorde min dag, hehe. Sen engelskaprov, gick helt okej, lunch - MACKOR ♥♥ Och sen svenska & sist SO. Slutade tio över 3 och då gick jag och Kristin och åt kärleksmums från Bake sale. Sen skildes vi åt (hahahhhahha) med massa pussar vid tuben, och så åkte jag heeeeeeeeeeeem med bussen. Gick faktiskt hem direkt idag, haha forever alone. Men jag är så TRÖTT. Ska skypa med någon nu tror jag, eller läsa lite med i Frida-tidningen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0