Kristin är bäst

Hellu dear readers. Idag hade jag matteomprov som jag klarade, wiiiie. Sen engelska, skitkul. Franska, skitkul. Lunch, skitgott. Haha driver. Men jag och min bebis Kristin gick som vanligt runt och ropade "HEEEL GLENN!!!" till alla vi såg typ, jävla mobboffer hehe. Sen matte & sist svenska, garvattack.se. Min lärare bah okeeeeeej, satt typ och garvade med oss, skitkul. Efter tha school träffade jag & Kristin vår underbara vän Bussfan och åkte hem med den, Kristin filmade och jag var asflummig & visste inte att hon filmade, hahahha dör. Sen drog vi hem till mig och låg i min säng och lekte ett romantiskt par. Kaffe har vi också druckit, men det är ju självklart. Nu är det snart maaaaaaaaat sen träning. Live, laugh, love /Martina♥
Men snygg.. Haha bajskristins fel ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0