Kristin hammar

Jag vet inte vad jag ska skriva, inte vart jag ska börja. Kan bara säga att du är den bästa vän jag någonsin haft. Och det är inte bara en sak jag skriver, utan det är så. Klart man har haft bra kompisar, men sen poff så är de borta.Det är dig jag är med hela dagen i skolan, hela dagen efter skolan, i telefon på kvällen, på helgerna dygnet runt.. Du är som en andra del av mig, är jag inte med dig, då är jag inte med mig själv. Det är från dig jag får alla positiv energi, det är dig jag blir glad av. Du får mig att lägga allt det jobbiga bakom mig. När jag är med dig, känns det inte som att jag är sjuk i anorexi och för bara ett litet tag sen var självmordsbenägen, igen. Du fick mig att dricka ett glas saft på en VARDAG, du fick mig att äta massa godis, du får mig att må bra, bäst. Det är med dig jag har som roligast, man bah wooow drömmer jag eller, har jag verkligen en sån fin vän? Alla problem är bara bortblåsta när du är med mig, jag vet inte vad jag ska säga, jag finner inga ord.. Du är så underbar, perfekt & fin på både insida och utsida. Jag älskar dig tusen gånger om, föralltid.

Kommentarer
Postat av: Kristin Hammar

Men gud, Jag tycker precis likadant det finns inga ord för dig du är helt underbar hela du! <33 Om inte du och du vet vem hade bråkat så skulle inte jag sitta och skriva det här och vi skulle inte kramas varje dag i skolan och inte dricka kaffe tilsammans! <33 Du är min och föralltid min <3333333 Älskar dig!

2012-03-29 @ 19:55:46
URL: http://singking.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad hände med Mira??

2012-03-29 @ 21:04:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0