Mascadalen x2

Canon EOS 600D + Tamron AF 70-300 mm f/4-5,6 DI macro
Sitter i sängen och redigerar bilder från dagen, gårdagen och lite så. Haha, älskar typ Camera Raw.. Så enkelt ju :)
Yes, kom nyss tillbaka till hotellrummet. Åt middag på en spansk restaurang. Till förrätt var det buffé, så jag tog lite allt möjligt - kycklingspett, potatissallad, majs, tonfisk, tomat, baguette och massa mer. Efter det var jag proppmätt och när huvudrätten kom in så tog jag typ en tugga av min grillade kyckling och sen fick pappa diskret äta upp resten.. Haha, var sjukt mätt efter all förrätt. Efter maten gick vi och kollade på en ascool show - en kille som stod på händer på några pinnar ur marken, helt sjukt vilka armar han hade. Hej jag heter Martina och jag tänder på armmuskler, typ. Nu är jag sajkat trött & mår bajs, så ska sova nu. Blog U tomorrow. ♥

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hej ! Skulle inte du kunna göra ett videoinlägg med din pojkvän ?

Och kan inte du lägga ut mer bilder på er ?

Ni är jävligt söta och hoppas det är ni hela livet !

Ha det bra, din blogg äger !

2012-03-03 @ 11:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0