Sparka inte på den som redan ligger ner.

Sitter just nu och gör det jag brukar göra - tänker på helt fel saker. På riktigt så orkar jag inte detta längre. Lätt att säga men svårt att göra. Annars var dagen helt okej, rätt snabb skoldag som gick bra. A på NO:n, check! Efter skolan mötte jag Natta, vi drog hem till henne och kollade på lite.. Speciella videos. HAHAHAHHA jag dör. Sen åt vi banan & drack juice också, hehe. Var hos henne till halv 7 ungefär, då tog jag bussen till Vällingby och mötte päronen, så gick vi och åt på steakhouse. Jag åt caesarsallad med typ pitabröd, asgott. Är så mätt just nu. Yes, nu ska jag bara ligga och lyssna på musik och ha ihjäl äcklet i mitt huvud. PUSS ♥
Snyggt linne, haha jag dör.. Längst in i garderoben nästa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0