Standard

Det börjar verkligen bli standard att plugga matte när jag kommer hem. Denna vecka har jag pluggat matte i 9 timmar totalt! Är långt ifrån klar, men det är faktiskt ganska roligt när man gör rätt. Borsett från att all tid med kompisar osv försvinner, men sen kommer jag ju bli grym på matte, hehe. Dagen var bra, hade ett franskaprov som gick bra, presentation i NO, som gick bra. Fick tillbaka engelskaprovet, var såhäääääär nära på ett MVG men det blev ett VG+ av någon snål, typisk Engelska-skolan-regel. Jaja, ska väl inte klaga - vissa får ju inte ens godkänt liksom. Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, visar ouftit och så sen. Pussilussis.


PlugghörnaN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0