Svar. -tidsinställt-

Anonym om Jag hjälper er.:
mm... men va du nära på att dö? D: vad va ditt bmi? mitt e 14 just nu och jag börjar fundera på att seriöst höja det till minst 16 men det känns såå onödigt samtidigt, menar finns dom med MYCKET lägre bmi och alla e ju inte döende precis! så om jag kan fortsätta sänka det utan att liksom dö.. varför inte? finns massa smalare människor, och jag vill va en av dom! samtidigt vågar jag inte.. ena dagen kan jag vara fast besluten vid att äta sen nästa få PANIK! :/ suck suck vet inte om jag vill bli tjockare känns så överdrivet att JAG ska hålla på när det finns värre... men vadå vad va ditt bmi och hur hamnade du på sjukhus? ok du kanske har skrivit det jag ska läsa alla dina inlägg nu har inte gjort det än kanske står där :3

Svar: Ja, jag var nära på att dö. Skulle jag sökt hjälp nån vecka, några dagar, några timmar senare än vad jag gjorde så skulle jag antagligen inte funnits nu. Det finns inte de med mycket lägre bmi. 14 är farligt lågt. Man känner inte själv att kroppen inte längre orkar fortsätta, men det är ett under om man mår bra då man har bmi 14 och inte äter. Det är typ omöjligt. Och det ligger i sjukdomens natur att man känner att man inte är sjuk nog, har du bmi 25 eller bmi 9, det spelar ingen roll - du kommer känna dig tjock ialla fall och att alla andra är så mycket smalare. Just nu vet jag inte, och vill inte veta heller ,mitt bmi eller vad jag väger. Vågen är tryggt förvarad någonstans här hemma där jag inte vet, och skolsyster håller koll så att jag inte tappar i vikt, och BUP håller koll så jag inte mår dåligt. Det är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0